رپورتاژ آگهی چیست؟
#1
مدیران بازاریابی و وبمستران شرکت های مختلف  که برای بهتر شدن رتبه سایت خود درگوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند، پس از جستجو متوجه میشوند که سایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیک ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل معرفی میکنند.
رپورتاژ آگهی چیست ؟
به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته میشود و در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .
این راهکار در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشود.
همچنین یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند .
رپورتاژ یعنی چه ؟
به معنی گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده است ، repotrage یک کلمه فرانسوی است .
در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش عملکرد یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک  آگهی تبلیغاتی منتشر میشود.
همچنین یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین شرکت ها و برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند و به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .
 
درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا نوشته در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.
چگونه باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشود ؟
در محتوای خبر سه تا پنج کلمه کلیدی لینک میشود به سایت مورد نظر شما .
در خبرگزاری ها و سایت های معتبر با جایگاه و رنک بالای گوگل منتشر میشود و سپس برای همیشه آرشیو میشود .
بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید با اتوریتی بالا ، تاثیرگذاری منحصر به فردی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد .
همچنین این تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌های خبری باقی میماند،
 
مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بیشتر
اول : نحوه تهیه و ارسال رپورتاژ آگهی بسیار مهم است و لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود .
دوم : در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .
سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان